Kunt u deze e-mail niet goed lezen? schakel dan afbeeldingen voor deze e-mail in of bekijk de online versie
 
Opvolging Toeristisch Café Eemsdelta
 
 
Opvolging Toeristisch Café Eemsdelta
 
 

Het Toeristisch Café Eemsdelta (23 januari) was een goed bezocht evenement met ca. 80 bezoekers. Het was een avond met veel informatie; het lijkt ons goed om u een samenvatting via deze weg aan te bieden. Daarnaast doen we een oproep om mee te denken over hoe we de Wadden in Eemsdelta nog beter beleefbaar kunnen maken.

 
 
Werelderfgoed Waddenzee
 
 

Roger Davids en Wouter Steenhuis hebben ons bijgepraat over het project ‘Vermarkten Werelderfgoed Waddenzee’. 1 maart 2019 gaat de nieuwe website live en gaat er ook gestart worden met een uitgebreide promotiecampagne. Meer informatie over het project is nu al vinden op: www.visitwadden.nl/trots

Aanhaken als regio
Als regio kunnen we op deze grootschalige campagne aanhaken met verhalen, routes, evenementen, themaproducten etc. Ook is het kansrijk om een mooi programma samen te stellen voor de ‘open dag van het wad’ op 29 en 30 juni a.s.  
Natuurlijk is er al aanbod in de regio. Om straks als ondernemer in het gebied en als regio Eemsdelta  optimaal te kunnen profiteren van deze extra aandacht voor de Wadden is het belangrijk dat we aanbod gaan bundelen en waar mogelijk verrijken. Zodat de wadden nog beter beleefbaar wordt in ons gebied.

 
 
Uitnodiging
 
 

Wij gaan op korte termijn een bijeenkomst organiseren voor een kleine groep zich betrokken voelende ondernemers / organisaties uit de regio, om concreet met de Wadden aan de slag gaan. Met elkaar meer invulling gaan geven aan beleefbaar maken en zichtbaar maken van onze regio in het Waddengebied.

Wilt u zich hier voor inzetten? Dan zien we graag uw aanmelding tegemoet.
Dat kan, tot uiterlijk 1 februari a.s., via een mailtje naar: redactie@topvangroningen.nl.
In de maand februari zal er een eerste bijeenkomst zijn voor de regio Eemsdelta.

 
 
Marketing Groningen
 
 

Enquête merk Groningen
Sjoerdje Drijfholt van Marketing Groningen vertelde dat zij aan de slag gaan met het opnieuw laden van de slogan ‘Er gaat niets boven Groningen’. Zij vraagt u mee te denken over de merkbeleving van Groningen door een korte enquête in te vullen:
www.marketinggroningen.nl/enquete-merk-groningen
We hopen dat u hier nog even tijd voor wilt maken.

Uw gegevens voor de website controleren
Daarnaast is het belangrijk uw gegevens te controleren die vermeld worden op de websites van Groningen. Dit kunt u zelf doen door in te loggen op:
Mijn Marketing Groningen

Komt u er niet uit? Neem contact op met Ton Keuning (redactie@topvangroningen.nl) of bel naar Tom de Vries van Marketing Groningen op 050 319 97 66. Zij helpen u graag met het doorlopen van de stappen en het aanpassen van gegevens.  

Nog niet aangemeld?
Heeft u zich nog niet aangemeld voor een uitgebreide online vermelding lees dan hier meer.

 
 
Leefstijlvinder
 
 

Sylvia Jansen vertelde ook over de Leefstijlvinder: In samenwerking met acht provincies, waaronder Provincie Groningen, is er onderzoek gedaan naar het vakantiegedrag van Nederlanders. Er zijn zeven verschillende leefstijlen gevonden. Deze leefstijlen laten zien waar mensen in hun vrije tijd of op vakantie behoefte aan hebben. En wat de verschillen hierin zijn. De één wil namelijk rust en regelmaat, de ander juist drukte en sensatie.

Op de website kunt u onderzoeken welke leefstijlen er nu vooral komen op uw bedrijf en in uw regio,  wat hun wensen zijn en hoe kan u hen het beste kunt bereiken. Dit kan helpen om nog beter aan te sluiten bij de wensen van uw gasten.

Met de promotie voor Eemsdelta zullen we ons vooral richten op de inzichtzoekers en de verbindingszoekers.

Meer informatie vindt u op: leefstijlvinder.nl

 
 

 
 
 
Wilt u geen berichten meer ontvangen? Geen probleem, meld u dan hier af.
 
  Printen  |  Doorsturen